Η Εταιρία TimeCenter A.E.

TimeCenter Α.Ε.

Ένα Σημείο Αναφοράς στην Αγορά των Ρολογιών από το 1910

Από το 1910, η TimeCenter S.A. αποτελεί έναν σημαντικό εισαγωγέα και επίσημο διανομέα στη βιομηχανία του ρολογιού.
Είμαστε οι κάτοχοι των brands JCOU και LE DOM και οι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι των brand ROAMER, NAUTICA, TIMBERLAND, POLICE, D1 MILANO, NIXON, JACQUES DU MANOIR, LEE COOPER και QUANTUM στην Ελλάδα. Θεωρούμαστε διαρκώς ένας από τους πιο αξιόπιστους εμπόρους ρολογιών στη χώρα, με μια μακρά και επιτυχημένη πορεία. Από την ίδρυσή μας μέχρι και σήμερα, δίνουμε προτεραιότητα στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, διατηρώντας αμετάβλητη τη δέσμευσή μας στην ικανοποίησή τους, ενώ παράλληλα διασφαλίζουμε την υψηλή ποιότητα των προϊόντων που διανέμουμε.

  • Πρώτη μας προτεραιότητα η άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη προς τους πελάτες μας.
  • Χαρακτηριστική η επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ που εφαρμόζουμε για την εξασφάλιση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων μας και της πιστότητας προς την εταιρεία.
  • Συνεχής βελτίωση των εμπορικών υπηρεσιών. Δυναμικές και διαρκώς ανανεωμένες συλλογές προϊόντων που ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της αγοράς.
  • Υποστήριξη και service υψηλών προδιαγραφών μετά την πώληση, η οποία διασφαλίζεται με την συνεχή τεχνική εκπαίδευση του προσωπικού μας.

Οι Άνθρωποί μας

in-house ομάδα Μάρκετινγκ της TimeCenter εφαρμόζει στρατηγικές με στόχο την ενίσχυση της προβολής της εκάστοτε μάρκας που αντιπροσωπεύει και την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Η εταιρεία έχει εδραιωθεί ισχυρά στη συνείδηση του κοινού μέσω των στοχευμένων και δυναμικών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ. Μόνο λίγοι εξωτερικοί συνεργάτες συμμετέχουν στις στρατηγικές μας, προκειμένου να επιτευχθούν τα βέλτιστα αποτελέσματα. Από την τηλεόραση και τον Τύπο μέχρι το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα PR events, η TimeCenter ηγείται του κλάδου, χάρη στην αποτελεσματική επικοινωνία με τα μέσα ενημέρωσης.

Ομάδα Παραγωγής & Λειτουργιών ένα τμήμα που στοχεύει στην αρμονική συνεργασία και σύνδεση όλων των εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων της εταιρείας. Από την παραγωγή μέχρι τα ράφια, ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις στο σχεδιασμό, συντονίζει τις διαδικασίες με κατασκευαστές και προμηθευτές, επικοινωνεί οδηγίες και παρέχει ανατροφοδότηση στις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση, διασφαλίζει υγιείς και έγκαιρες ανανεώσεις και παρέχει υποστήριξη στους βασικούς πελάτες.

In-House After Sales Τμήμα αποτελείται από 3 έμπειρους τεχνικούς ρολογιών. Εστιάζουν στην ποιότητα και τις καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών, παρέχοντας εξαιρετική επισκευή και καθοδήγηση στους καταναλωτές, καθώς και στα καταστήματα. Η εταιρεία προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση στους τεχνικούς της για να διασφαλίσει ότι το τμήμα εφαρμόζει σύγχρονες πρακτικές και νέες τεχνολογίες. Η εξαιρετική ομαδική τους δουλειά παρέχει τα καλύτερα αποτελέσματα εξυπηρέτησης

Tμήμα Οικονομικών, HR & Λογιστηρίου ,οι αθόρυβοι ήρωες της εταιρείας μας εξασφαλίζουν ότι το ρολόι συνεχίζει να λειτουργεί αδιάκοπα...

Highlights

Η Ιστορία συνεχίζεται...

Με πάνω από έναν αιώνα εμπειρίας, η TimeCenter συνεχίζει να εξελίσσεται, συνδυάζοντας παράδοση και καινοτομία για να παραμείνει ηγέτης στη βιομηχανία των ρολογιών.

2016 – Είσοδος στον Κόσμο της Παραγωγής

Ωρολογοποιός επισκευάζει ένα ρολόι χειρός, κρατώντας το βραχιολάκι ενώ εργάζεται πάνω στο ρολόι

Μετά από τέσσερα χρόνια στην ηγεσία της εταιρείας, ο Γιώργος Κουγιουμτζόπουλος παρουσίασε δύο νέες μάρκες στην ελληνική αγορά, τις JCou και Le Dom. Αυτές οι μάρκες απέκτησαν γρήγορη αναγνώριση και σήμερα ανήκουν στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες ρολογιών μόδας στην Ελλάδα. Συνδυάζοντας σύγχρονο σχεδιασμό με ποιοτική κατασκευή, καθιερώθηκαν γρήγορα με ισχυρή παρουσία στα καταστήματα λιανικής και τις διαδικτυακές πλατφόρμες.

Η επιτυχία τους ενίσχυσε τη θέση της TimeCenter όχι μόνο ως διανομέα αλλά και ως δημιουργό πρωτοποριακών ρολογιών, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω επέκταση στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Επενδύοντας σε διαφήμιση υψηλής ποιότητας, η εταιρεία έχει δημιουργήσει μερικές από τις καλύτερες διαφημίσεις στον τομέα της, με πρεσβευτές της μάρκας και πανελλαδικές τηλεοπτικές καμπάνιες που ενίσχυσαν ακόμη περισσότερο την ορατότητα των προϊόντων της..

2012 – Η Τρίτη Γενιά

Ψηφιακό smartwatch στον καρπό ενός ατόμου με φουτουριστικές ολογραφικές προβολές δεδομένων, που περιλαμβάνουν γραφήματα, διαγράμματα και στοιχεία διεπαφής

Το 2012, η εταιρεία πέρασε στα χέρια του Γιώργου Κουγιουμτζόπουλου, γιου του Πολύκαρπου και εγγονού του ιδρυτή, Γεώργιου. Με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αγκάλιασε τη ψηφιακή μεταρρύθμιση, ανταποκρινόμενος στις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς με καινοτόμες στρατηγικές που οδήγησαν σε σημαντική ανάπτυξη.

Υπό την ηγεσία του, η TimeCenter διεύρυνε το χαρτοφυλάκιο των μαρκών της, ενίσχυσε την παρουσία της τόσο στο φυσικό όσο και στο διαδικτυακό λιανεμπόριο και ενίσχυσε τη φήμη της ως βασικός παίκτης στη βιομηχανία των ρολογιών.

1965 – Η Νέα Γενιά

Τα γραφεία της TimeCenter: Ασπρόμαυρη φωτογραφία ενός πολυώροφου κτηρίου στη γωνία, με καταστήματα στο ισόγειο και μεγάλα παράθυρα στους επάνω ορόφους, στην διασταύρωση δύο δρόμων.

Το κλειδί για τη διαρκή επιτυχία της TimeCenter έγκειται στο πάθος, τον σεβασμό, τον επαγγελματισμό και τη βαθιά γνώση του κλάδου. Ο Γεώργιος Κουγιουμτζόπουλος μετέδωσε αυτές τις αξίες στον γιο του, Πολύκαρπο, ο οποίος ανέλαβε την εταιρεία το 1965. Φέρνοντας νέες ιδέες και δυναμική προσέγγιση, εξασφάλισε νέες συμφωνίες με σημαντικές μάρκες ρολογιών.

Μια καθοριστική κίνηση υπό την ηγεσία του Πολύκαρπου ήταν η μετάβαση από τις παραδοσιακές μάρκες ρολογιών σε σύγχρονες, δίνοντας έμφαση τόσο στην αξιοπιστία όσο και στον fashion σχεδιασμό. Αυτή η στρατηγική στροφή προσέλκυσε πολλές σημαντικές μάρκες στο χαρτοφυλάκιο της TimeCenter τα επόμενα χρόνια, όπως οι Adidas, Nixon, Nautica, Timex, Timberland και Police.

Η TimeCenter επεκτάθηκε και στο λιανικό εμπόριο, ανοίγοντας κατάστημα στην Ερμού στην Αθήνα, ενισχύοντας τη φήμη της για εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

1910 – Ο Ιδρυτής

Γεώργιος Κουγιουμτζόπουλος ο ιδρυτής

Το 1910, ο Γεώργιος Κουγιουμτζόπουλος μετακόμισε από την Κωνσταντινούπολη στην Ελλάδα για να συνεχίσει την επιτυχημένη του καριέρα στη αργυροχοΐα. Εκπαιδευμένος στο περίφημο Ελληνικό Ορθόδοξο Κολέγιο Φαναριού (Μεγάλη Σχολή του Γένους) και μιλώντας άπταιστα Γερμανικά, Γαλλικά και Αγγλικά, διέπρεψε στην τέχνη του χαράκτη και του σχεδιαστή κοσμημάτων. Στην Κωνσταντινούπολη είχε ιδρύσει το δικό του κατάστημα και εργαστήριο χρυσοχοΐας, αποκτώντας αναγνώριση για την τεχνική του και την αφοσίωσή του στην ικανοποίηση των πελατών του.

Κατά τη διάρκεια ταραχών, ο Γεώργιος μετέφερε την επιχείρηση του στην Αθήνα, όπου ίδρυσε εργοστάσιο χρυσοχοΐας στον Πειραιά. Η επιτυχία του διακόπηκε προσωρινά από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά η αντοχή του τον οδήγησε στην είσοδο του κλάδου των ρολογιών, εκπροσωπώντας αναγνωρισμένες μάρκες όπως οι Roamer, Olma, Doxa και Certina. Ο επαγγελματισμός του και η αφοσίωσή του αποτέλεσαν τη βάση για την TimeCenter ως μια αξιόπιστη επωνυμία στην ελληνική αγορά.

TimeCenter | Ένα Σημείο Αναφοράς στην Αγορά των Ρολογιών από το 1910


Από το 1910, η TimeCenter S.A. αποτελεί έναν σημαντικό εισαγωγέα και επίσημο διανομέα στη βιομηχανία του ρολογιού. Είμαστε οι κάτοχοι των brands JCOU και LE DOM και οι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι των brand ROAMER, NAUTICA, TIMBERLAND, POLICE, D1 MILANO, NIXON, JACQUES DU MANOIR, LEE COOPER και QUANTUM στην Ελλάδα. Θεωρούμαστε διαρκώς ένας από τους πιο αξιόπιστους εμπόρους ρολογιών στη χώρα, με μια μακρά και επιτυχημένη πορεία. Από την ίδρυσή μας μέχρι και σήμερα, δίνουμε προτεραιότητα στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, διατηρώντας αμετάβλητη τη δέσμευσή μας στην ικανοποίησή τους, ενώ παράλληλα διασφαλίζουμε την υψηλή ποιότητα των προϊόντων που διανέμουμε.

Πρώτη μας προτεραιότητα η άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη προς τους πελάτες μας.
Χαρακτηριστική η επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ που εφαρμόζουμε για την εξασφάλιση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων μας και της πιστότητας προς την εταιρεία.
Συνεχής βελτίωση των εμπορικών υπηρεσιών. Δυναμικές και διαρκώς ανανεωμένες συλλογές προϊόντων που ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της αγοράς.
Υποστήριξη και σέρβις υψηλών προδιαγραφών μετά την πώληση, η οποία διασφαλίζεται με την συνεχή τεχνική εκπαίδευση του προσωπικού μας.

Οι Άνθρωποί μας

in-house ομάδα Μάρκετινγκ της TimeCenter εφαρμόζει στρατηγικές με στόχο την ενίσχυση της προβολής της εκάστοτε μάρκας που αντιπροσωπεύει και την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Η εταιρεία έχει εδραιωθεί ισχυρά στη συνείδηση του κοινού μέσω των στοχευμένων και δυναμικών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ. Μόνο λίγοι εξωτερικοί συνεργάτες συμμετέχουν στις στρατηγικές μας, προκειμένου να επιτευχθούν τα βέλτιστα αποτελέσματα. Από την τηλεόραση και τον Τύπο μέχρι το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα PR events, η TimeCenter ηγείται του κλάδου, χάρη στην αποτελεσματική επικοινωνία με τα μέσα ενημέρωσης.

Ομάδα Παραγωγής & Λειτουργιών ένα τμήμα που στοχεύει στην αρμονική συνεργασία και σύνδεση όλων των εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων της εταιρείας. Από την παραγωγή μέχρι τα ράφια, ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις στο σχεδιασμό, συντονίζει τις διαδικασίες με κατασκευαστές και προμηθευτές, επικοινωνεί οδηγίες και παρέχει ανατροφοδότηση στις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση, διασφαλίζει υγιείς και έγκαιρες ανανεώσεις και παρέχει υποστήριξη στους βασικούς πελάτες.

In-House After Sales τμήμα αποτελείται από 3 έμπειρους τεχνικούς ρολογιών. Εστιάζουν στην ποιότητα και τις καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών, παρέχοντας εξαιρετική επισκευή και καθοδήγηση στους καταναλωτές, καθώς και στα καταστήματα. Η εταιρεία προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση στους τεχνικούς της για να διασφαλίσει ότι το τμήμα εφαρμόζει σύγχρονες πρακτικές και νέες τεχνολογίες. Η εξαιρετική ομαδική τους δουλειά παρέχει τα καλύτερα αποτελέσματα εξυπηρέτησης.

τμήμα Οικονομικών, HR και Λογιστηρίου, οι αθόρυβοι ήρωες της εταιρείας μας εξασφαλίζουν ότι το ρολόι συνεχίζει να λειτουργεί αδιάκοπα...

Highlights

Η Ιστορία συνεχίζεται...

Με πάνω από έναν αιώνα εμπειρίας, η TimeCenter συνεχίζει να εξελίσσεται, συνδυάζοντας παράδοση και καινοτομία για να παραμείνει ηγέτης στη βιομηχανία των ρολογιών.


Ωρολογοποιός επισκευάζει ένα ρολόι χειρός, κρατώντας το βραχιολάκι ενώ εργάζεται πάνω στο ρολόι

2016 – Είσοδος στον Κόσμο της Παραγωγής

Μετά από τέσσερα χρόνια στην ηγεσία της εταιρείας, ο Γιώργος Κουγιουμτζόπουλος παρουσίασε δύο νέες μάρκες στην ελληνική αγορά, τις JCou και Le Dom. Αυτές οι μάρκες απέκτησαν γρήγορη αναγνώριση και σήμερα ανήκουν στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες ρολογιών μόδας στην Ελλάδα. Συνδυάζοντας σύγχρονο σχεδιασμό με ποιοτική κατασκευή, καθιερώθηκαν γρήγορα με ισχυρή παρουσία στα καταστήματα λιανικής και τις διαδικτυακές πλατφόρμες.

Η επιτυχία τους ενίσχυσε τη θέση της TimeCenter όχι μόνο ως διανομέα αλλά και ως δημιουργό πρωτοποριακών ρολογιών, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω επέκταση στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Επενδύοντας σε διαφήμιση υψηλής ποιότητας, η εταιρεία έχει δημιουργήσει μερικές από τις καλύτερες διαφημίσεις στον τομέα της, με πρεσβευτές της μάρκας και πανελλαδικές τηλεοπτικές καμπάνιες που ενίσχυσαν ακόμη περισσότερο την ορατότητα των προϊόντων της.

Ψηφιακό smartwatch στον καρπό ενός ατόμου με φουτουριστικές ολογραφικές προβολές δεδομένων, που περιλαμβάνουν γραφήματα, διαγράμματα και στοιχεία διεπαφής

2012 – Η Τρίτη Γενιά

Το 2012, η εταιρεία πέρασε στα χέρια του Γιώργου Κουγιουμτζόπουλου, γιου του Πολύκαρπου και εγγονού του ιδρυτή, Γεώργιου. Με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αγκάλιασε τη ψηφιακή μεταρρύθμιση, ανταποκρινόμενος στις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς με καινοτόμες στρατηγικές που οδήγησαν σε σημαντική ανάπτυξη.

Υπό την ηγεσία του, η TimeCenter διεύρυνε το χαρτοφυλάκιο των μαρκών της, ενίσχυσε την παρουσία της τόσο στο φυσικό όσο και στο διαδικτυακό λιανεμπόριο και ενίσχυσε τη φήμη της ως βασικός παίκτης στη βιομηχανία των ρολογιών.

Τα γραφεία της TimeCenter: Ασπρόμαυρη φωτογραφία ενός πολυώροφου κτηρίου στη γωνία, με καταστήματα στο ισόγειο και μεγάλα παράθυρα στους επάνω ορόφους, στην διασταύρωση δύο δρόμων

1965 – Η Νέα Γενιά

Το κλειδί για τη διαρκή επιτυχία της TimeCenter έγκειται στο πάθος, τον σεβασμό, τον επαγγελματισμό και τη βαθιά γνώση του κλάδου. Ο Γεώργιος Κουγιουμτζόπουλος μετέδωσε αυτές τις αξίες στον γιο του, Πολύκαρπο, ο οποίος ανέλαβε την εταιρεία το 1965. Φέρνοντας νέες ιδέες και δυναμική προσέγγιση, εξασφάλισε νέες συμφωνίες με σημαντικές μάρκες ρολογιών.

Μια καθοριστική κίνηση υπό την ηγεσία του Πολύκαρπου ήταν η μετάβαση από τις παραδοσιακές μάρκες ρολογιών σε σύγχρονες, δίνοντας έμφαση τόσο στην αξιοπιστία όσο και στον fashion σχεδιασμό. Αυτή η στρατηγική στροφή προσέλκυσε πολλές σημαντικές μάρκες στο χαρτοφυλάκιο της TimeCenter τα επόμενα χρόνια, όπως οι Adidas, Nixon, Nautica, Timex, Timberland και Police.

Η TimeCenter επεκτάθηκε και στο λιανικό εμπόριο, ανοίγοντας κατάστημα στην Ερμού στην Αθήνα, ενισχύοντας τη φήμη της για εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Γεώργιος Κουγιουμτζόπουλος ο ιδρυτής

1910 – Ο Ιδρυτής

Το 1910, ο Γεώργιος Κουγιουμτζόπουλος μετακόμισε από την Κωνσταντινούπολη στην Ελλάδα για να συνεχίσει την επιτυχημένη του καριέρα στη αργυροχοΐα. Εκπαιδευμένος στο περίφημο Ελληνικό Ορθόδοξο Κολέγιο Φαναριού (Μεγάλη Σχολή του Γένους) και μιλώντας άπταιστα Γερμανικά, Γαλλικά και Αγγλικά, διέπρεψε στην τέχνη του χαράκτη και του σχεδιαστή κοσμημάτων. Στην Κωνσταντινούπολη είχε ιδρύσει το δικό του κατάστημα και χρυσοχοΐας, αποκτώντας αναγνώριση για την τεχνική του και την αφοσίωσή του στην ικανοποίηση των πελατών του. .

Κατά τη διάρκεια ταραχών, ο Γεώργιος μετέφερε την επιχείρηση του στην Αθήνα, όπου ίδρυσε εργοστάσιο χρυσοχοΐας στον Πειραιά. Η επιτυχία του διακόπηκε προσωρινά από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά η αντοχή του τον οδήγησε στην είσοδο του κλάδου των ρολογιών, εκπροσωπώντας αναγνωρισμένες μάρκες όπως οι Roamer, Olma, Doxa και Certina. Ο επαγγελματισμός του και η αφοσίωσή του αποτέλεσαν τη βάση για την TimeCenter ως μια αξιόπιστη επωνυμία στην ελληνική αγορά.